härlig är jorden

skönt att släppa taget. kommer aldrig hända något mer.
orkar kanske inte vara världens bästa kompis just nu men
det kommer.

vet inte riktigt men har massa skratt inom mig.
allt är helt sinnesjukt. det bästa man kan göra är att skratta.

när man slutar tänka på en person upptäcker man klassen igen.
wow.
älskar andakten, älskar förbjudna fniss, älskar min klass.
tack Gud för nya ögon.

-om du var vidderna ville jag va vinden .. hur går den sen? om du var en sol vore jag en ... SOLFÅNGARE! ... om du var en ko vore jag en konfångare.

- den som gräver en grop snubblar ofta över tuvorna.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fiiin blogg du har =)

2008-11-25 @ 22:41:15
URL: http://amandama.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag älskar också min klass... Vilket sammanträffande!



Sjuukt fina bilder!! Särskilt David J på klassfotot :-D

2008-11-26 @ 08:26:45
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0