oh boy

uppdatering då.
igår var jag och L ute på hotellet och svängde våra lurviga. träffade A! och hade jättetrevligt. men har inte brutit mitt löfte till F. har dock ont i huvudet fortfarande. är alldeles för lätt påverkad efter en termin på bibelskola. 3 drinkar och man får huvudvärk dagen efter. pjuh.

idag har jag kollat på paradise hotel heeela dagen. är helt fast även om det är skitdåligt. nu ikväll har killarna haft julfest. det var trevligt! bäst var nog Raka Rör med traktorsaffari mm. Eller möjligen tre killars fruktansvärda framträdande i för tight baddräkt.

satt och snackade med en tidigare bibelskoleelev och peruresenär där jag fick tips på lätt packning. typ ingen alls. men ja, jag klarar dock inte det. kommer säkert ha med mig massor och använda inte ens hälften.

nej, nu ska jag sova. är ju kyrka i morgon med.

SAKNAR ER PLUTTAR PÅ SKOLAN! är inte många dagar kvar nu tills vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0