jul

imorgon är det julafton och jag känner ingenting. fast det har jag inte kännt sedan jag var 12 iofs.
mamma har iaf lovat att vi ska på midnattsmässa i morgon. det kommer nog bli bra. granen är klädd, paketen ligger därunder, julgodiset är klart, maten är klar, städat är det och jag är nyduschad. kan det inte vara över snart?

Jag saknar Strandhem, tänk om vi firat jul tillsammans? då hade det varit jul på riktigt. saknar er så.
saknar F med. och dig.


För övrigt, någon som vet vad jag ska göra på nyår ? :(

Kommentarer
Postat av: markus engström

vi sa ju att du skulle åka till åhus på nyår.. vet inte om det är för sent nu..

2008-12-25 @ 23:58:53
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0